sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Tunnustus

Sain tämän tunnustuksen Kädenjälkiä blogin Cartsulta. :) Kiitos paljon! Olen todella kiitollinen jokaisesta tunnustuksesta, jonka saan. Minä onneton vain unohtelen aina /välillä näitä eteenpäin laittaa, sillä käyn kurkkailemassa välillä blogiani kännykällä ja sitten kun päivittelen sivujani niin... Lahopää mikä lahopää.
Tarkoitus on jakaa tunnustus eteenpäin kahdeksalle blogille ja kirjoittaa sitten kahdeksan asiaa itsestään.

Tämä näissä tunnustukissa on vaikeinta eli jakaa eteenpäin, kun niitä ihania blogeja on pilvin pimein :) Mutta tässä olisi niistä ihanista nyt kahdeksan hyvää esimerkkiä:

Askartelin itte 
Kaikki yhdest Koo'st 
Elina virkkaa- Elina's crochet 
Käsintehtyä 
Hannan Harrastus Blogi 
Kirsin kutimet
Suden silmukat
Virkaten

Ja sitten ne kahdeksan asiaa itsestäni:

1.  Olen "hifisti" eli minun pitää hankkia kaikkia erikoisia vimpaimia ihan vain sen takia, koska minusta on kiva näyttää: "Katso mitä tämä tekee, kun painan tästä napista!" Ihan tosissaan haluaisin ostaa Tissotin T-Touch kellon, jossa kellotaulua hipaisemalla saa kompassin , korkeusmittarin ja kaikkea muuta älytöntä, mitä jokapäiväisessä (normaali) elämässä ei tarvitse sitten millään, mutta mitä kaikkea turhaa sillä voisi hifistelläkään  =) Onneksi järki on vielä voittanut tässä asiassa...
   
2. Olen lankaholisti (eiköhän kaikki sen jo muutenkin tiedä), mutta voin myös viettää päivän tietokoneen/kännykän kanssa pelaten kaikkia hölmäjä "älypelejä" ja ihmetellä sitten illalla, miksi mitää ei tänään ole tullut valmiiksi. ;) eli olen myös peliholisti.

3. En vosi elää ilman huulirasvaa ja villasukkia.

4. Aloitan innoissani uusia harrastuksia ja käyn ostamassa kauhean kasan tavaraa sitä varten. Siksi minulla on harraste huone aivan tukossa ja kielto käydä uusilla kursseilla, ellei sitä voi harrastaa jo löytyvillä tarveaineilla tai TODELLA pienillä hankinnoilla sitä varten.

5. Pidän SciFi ja fantasia elokuvista, mutta kauhuelokuvia en voi katsoa ollenkaan.

6. Pähkinäsuklaa ja salmiakki ovat herkkujani.

7. Aina, kun istun kotona TV:n ääreen on minulla neule/virkkaus samalla työnalla. (Joskus jopa kylässäkin)

8. Unelmani olisi perustaa oma lankakauppa (toiseksi parasta olisi päästä sellaiseen töihin) ja ruveta oppia tekemään omia neuleita ilman mallia.

Tähän loppuun haluan pyytää anteeksi, jos olen jakanut tätä eteenpäin jollekin, joka ei tunnustuksia halua ja myös sitä, että oli pakko ottaa kommenttien tarkastus käyttöön. Minä itse en pidä niistä kirjain/numero tunnistuksista, joten nyt kommentit julkaistaan, kun minä olen ne ensin tarkastanut. Yhteen viime syksyn tekstiin tuli 10 englannin kielistä kommenttia, jossa jokaisessa pyydettiin tutustumaan kommentoijan omaan blogiin. Kun osoite oli jokseenkin "helppoa lainaa. com" niin pakkohan ne oli poistaa. =) Eli en todellakaan halua sensuroida teitä ihanat lukijani, vaan lopettaa nuo roskapostit. Ja heti ne loppuivat, kun laitoin tuon hyväksynnän tänne.

Työn alla on yksi huivi, joka on menossa vaihtoon Facebookin Käsityöprojektoijat ryhmän huivivaihtoon. Aloitus on purettu jo useamman kerran, jos nyt lähtisi jo luistamaan. Kaksi paria villasukkia pitäisi myös saada aikaiseksi ja nypläys tunneille on jo nypylät puolattu täyteen villalankaa, jotta saan aloittaa sielläkin huivia tekemään.Eli toivotaan, että ensi kerralla olisi jotain valmista näytettävää. Nyt tietokone kiinni ja sohvan nurkkaan neulomaan =D

Erittäin hyvää sunnuntaita ja alkavaa viikkoa kaikille! 


3 kommenttia: