sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Helmikuun alku


Olin Emman kanssa viime viikonloppuna helmityökurssilla ja nuori neiti näppärä teki kolme rannekorua siinä ajassa kun minä vasta harkitsin omaani. Juu, tuo ylempi on kyllä minun, mutta tulin siihen tulokseen, että tuollaisena ei toimi minulla vaan se pitää purkaa ja tehdä toisin. No hauskaa oli ja Emma osoittautui erittäin näppäräksi helmikorujen valmistajaksi. Viikon päästä olemme menossa neulojan niksit kurssille, joten katsotaan saako hän valmiiksi pari kaulahuivia siinä ajassa, kun minä luon vasta silmukat... Alan tuntemaan itseni todella vanhaksi ;)
No neulottavaa riittää, sillä kesken on tämä vauvan peitto. Kylläkin tässä vaiheessa on jo työn alla reunus, joten hyvältä näyttää
Jämälanka peitto on nyt tämän näköinen. Seuraavaksi tulee sitten enemmän sinistä. Saa nähdä millainen siitä valmiina tulee. Ja työn alla on myös kaksi huivia sekä Pandalapaset. Minä yritän nyt selättää tuota kirjoneule-mörköä elämästäni ja kun joulupallot eivät siihen auttaneet niin sitten koetetaan lapasia. Niin ja juuri nyt tarvitsen uusia lapasia niin paljon, että parempi on selättää se mörkö tai sitten sormet saavat palella kevääseen asti.

Kaikki keskeneräiset työt liittyvät Löysäpipoisten Jyju -15. Olen aloittanut vaaditusta 20:stä työstä jo 11 ja viisi niistä on jo valmiina. Ja jos aloitukset on tehtävä huhtikuun loppuun mennessä ja työt tulisi saada valmiiksi Juhannukseen mennessä niin aika hyvällä mallilla ollaan =)

Hyvää helmikuuta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti